بازی پابجی موبایل - معرفی بازی پابجی موبایل - بازی پابجی

باززبازی پابجی موبایل بهترین ترفند های معرفی بازی پابجی موبایل بازی پابجی جدید

بازی پابجی موبایل - معرفی بازی پابجی موبایل - بازی پابجی

باززبازی پابجی موبایل بهترین ترفند های معرفی بازی پابجی موبایل بازی پابجی جدید

  • ۰
  • ۰

بهترین روش خرید دلار و سکه فوتبال استریک از سایت معتبر

خرید DOLAR دلار بازی جدید فوتبال استریک

بازی جدید فوتبال استریک ، یکی دیگر از بازی های سبک ورزشی شرکت مینی کلیپ بوده که از همین زمان عرضه اولیه، طرفداران بسیاری را جذب گیم پلی با کیفیت خود کرده است.
هم اکنون میتوانید هر محصولی که در بازی فوتبال استریک موجود میباشد را از سایت موجو شاپ تهیه کرده و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید دلار بازی Football Strike از سایت موجو شاپ

دلار در بازی فوتبال استریک ، ارزشمند ترین محصول درون بازی بوده و میتوانید هر مقدار که دلار میخواهید برای بازی فوتبال استریک خود خریداری کنید. همچنین سیزن پس بازی به همراه تمام ایونت های درون بازی در بهترین حالت ممکن خبرای شما خریداری میگردد.
همچنین میتوانید بسته لباس تیم های مختلف در بازی فوتبال استریک شامل: بارسلونا-دورتموند و … را نیز سفارش دهید.
در صورتی که محصول مورد نظر شما در لیست محصولات موجود نیست، با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

در صورتی که از بازیکنان جدید و تازه کار بازی فوتبال استریک میباشید، متن زیر را مطالعه کرده و با این بازی جذاب بیشتر آشنا شوید.

بازی محبوب فوتبال استریک

 Football Strike  یکی از سری بازی های آنلاین و ورزشی اندرویدی است که در یک مدت زمان کوتاه پس از انتشار توانسته از  محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شود و حدود ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. ما در این مطلب قصد داریم کمی در رابطه با این بازی صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

داستان بازی  Football Strike از این قرار است که شما به عنوان یک فوتبالیست وارد بازی خواهید شد و می توانید لباس ها و ظاهر شخصیتی را که قرار است به واسطه آن بازی را آغاز کنید به سلیقه خود تغییر دهید علاوه بر تغییرات ظاهری شما می توانید جنسیتان و حتی مهارت های فوتبالی آن را تغییر داده و ارتقا دهید.

بازی مذکور دارای حالت های مختلفی است، در یکی از حالت ها  که shooting race نام دارد شما باید به صورت آنلاین بازی را اجرا کنید اما نحوه اجرای آن بدین شکل است که سیبل هایی در درون دروازه قرار گرفته و شما باید سعی کنید سیب‌ها را هدف قرار دهید و طبیعتاً اگر ضربه شما به مرکز سیبل برخورد کند در نتیجه امتیاز بیشتری نیز به شما تعلق میگیرد، لازم به ذکر است که این سیل ها متحرک هستند.

در یکی دیگر از حالت ها که Lucky shoot نام دارد شما تنها می توانید یک ضربه به سمت دروازه حریف داشته باشید اما هنگامی که می خواهید به سمت دروازه حریف صود کنید باید تمامی شرایط از لحاظ جهت و زاویه توپ و حتی وزش باد را در نظر بگیرید زیرا تمامی این ها بر روی ضربه شما تاثیر خواهند گذاشت.

از دیگر حالات که free kick نام دارد در واقع چیزی شبیه ضربات آزاد پنالتی میباشد و هر بازیکن تنها حق زدن پنج ضربه را در این حالت دارد.

و حالت آخر که career نام دارد همانند دیگر حالاتی که در بالا ذکر شد نیست، در واقع در این حالت شما باید چند مهارت و چند ضربه را به صورت ترکیبی و جداگانه اجرا کنید اما در اجرای هر یک از آنها شما با چالش های متفاوتی روبرو میشوید که این چالش ها به راحتی می توانند باعث شکست دادن شما شوند.

یکی از نکاتی که در بازی football strike بسیار به آن توجه شده گرافیک و صداگذاری بازی است به تمامی جزئیات با دقت توجه شده و همه چیز به خوبی شبیه سازی شده و همین امر یکی از مواردی است که باعث جذابیت بازی مذکور در نزد کاربران شده است.

همانطور که در بالا اشاره کردیم برای اجرای بازی نیازمند اتصال اینترنتی هستید، لازم به ذکر است که شما می توانید لیستی از دوستان خود تهیه کنید و هر وقت که خواستید از آنها برای شرکت در رقابت ها دعوت کنید لازم به ذکر است در این حالت شما باید با اکانت فیسبوک خود بازی را فعال کرده باشید.

کمی پیش تر در رابطه با شخصی سازی شخصیت اصلی بازی صحبت کردیم یکی از امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد ساک های ورزشی است که به صورت جایزه به شما تعلق خواهد گرفت که در این ساک ها علاوه بر لباس های ورزشی جوایز دیگر نیز به شما تعلق خواهد گرفت، که به واسطه آنها می توانید آیتم های خواص تری را برای شخصیتی که انتخاب کرده اید خریداری کنید.

تمامی امتیازات شما در طول اجرای بازی ثبت خواهد شد و هنگامی که شما در رقابت‌های جهانی شرکت کنید می توانید امتیاز خود را نسبت به دیگر کاربران ببینید.

و نکته آخر اینکه اگر می خواهید در این بازی پیشرفت کنید و جزو بازیکنان می باشد که در صدر جدول قرار دارند بهتر است پیش از شروع در رقابت های جهانی در حالت های مختلفی که به آنها اشاره کردیم حسابی تمرین کنید و به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید زیرا دروازبانی که در برابر شما قرار می‌گیرند بسیار حرفه ای بوده و دارای مهارت لازم هستند بنابراین اینکه شما توپ را از چه زاویه ای به سمت دروازه شوت کنید نیز می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

https://mojoshop.ir/product-category/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%b3%da%a9%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9/

  • ۹۹/۰۳/۱۰
  • hashemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی